GEORGIANA CRAMA
Call Center
FISA POSTULUI CALL CENTER
ACTIVITATI
1..
- Receptionarea apelurilor telefonice si directionarea acestora
- De notat clientii in registru si in CRM cu cat mai multe detalii
- De raspuns la mesaje de pe chat, mesagerie telefon, whatapp, facebook etc
- EVIDENTA PROPRIETARI-COMPARI IMOBILIARE
-de facut registru intrari proprietati, cu data si cat mai multe detalii scrise,de alocat agentilor si de verificat daca s-au preluat si publicat in site, Se noteaza in registru daca este alocat si nepublicat-termen maxin 2 zile.
- ATRIBUTII, SARCINI
- Primirea clientilor si comunicarea cu acestia intr-o maniera profesionala si eleganta.
- Capacitatea de a gasi solutii in situatii limita.
- Servicii de protocol ( servirea clientului cu apa/ceai/cafea).
- Supravegherea in permanenta a clientilor, preocupându-se de buna lor deservire si informare corecta.
- Raspunderea cu promptitudine la solicitarile clientului.
- Asigurarea unui climat de destindere si armonie.
- Asigurarea ordinii si curateniei la locul de munca si de aplicarea tuturor masurilor de curatenie si igiena.
- Pastrarea si folosirea corecta a dotarilor în folosinta: aparatura, mobilier, consumabile, etc
- Respectarea normele de securitate a muncii si PSI.
- Utilizarea si pastrarea in bune conditii a echipamentelor din dotare si asigurarea colectarii corecte a resturilor si deseurilor.
- Respectarea secretului profesional si al codului de etica profesionala.
- Actualizarea cunostintelor profesionale, prin studiu individual sau alte forme de educatie continua si conform cerintelor postului.
- Stabilirea necesarului de consumabile pentru personalul companiei si comandarea consumabilelor necesare.
- Indeplinirea oricarei sarcini trasate de superiorul direct sau de catre directorul general
Sarcini comune:
- Emitere bonuri fiscale pentru clientii cumparatori si de trecut in evidenta bonurilor;
- Curatenie zilnica;
- Evidenta avansurilor incasate in firma, precum si a chiriilor;